Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Ερωτηματολόγιο ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΕΙΑ

3ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας           Τάξη: Β’                2012-2013  (Β’ Τετράμηνο)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ :     Άγχος και Εφηβεία

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
ΦΥΛΟ:  Α ___            Θ ____                        ΗΛΙΚΙΑ: 15-25____   26-35 ____  36+ ___

Α. Ορισμοί

  1. Ξέρεις τι είναι το άγχος;
    1. έμφυτο
    2. αδυναμία
    3. απαραίτητος μηχανισμός
    4. προβλήματα
  2. Ξέρεις που βοηθάει το άγχος;
    1. επιβίωση
    2. σε τίποτα
    3. καλύτερη οργάνωση της ζωής (ευτυχία)
  3. Έχεις σκεφτεί τι συνέπειες σου προκαλεί;
    1. ναι
    2. όχι
  4. Ξέρεις τι σου δημιουργεί άγχος;
    1. ναι, ξέρω
    2. όχι, δεν έχω σκεφτεί

Β. Αίτια-Παράγοντες

1.      Νιώθεις πίεση;
a.       σχολείο
b.      συνομήλικοι
c.       οικογένεια
2.      Νιώθεις άσχημα για τη εικόνα σου;
a.       ναι
b.      όχι
3.      Έχεις εξάρτηση από κάποιο πρόσωπο;
a.       ναι
b.      όχι
4.      Έχεις συχνά αρνητικές σκέψεις;
a.       σπάνια
b.      συχνά
c.       πάντα
5.      Αισθάνεσαι ότι δεν έχεις αρκετή ελευθερία;
a.       ναι
b.      όχι
6.      Αισθάνεσαι ότι οι προσδοκίες σου ανατρέπονται;
a.       ναι
b.      όχι
7.      Νιώθεις άβολα όταν γνωρίζεις ένα καινούριο πρόσωπο;
a.       ναι
b.      όχι
Γ. Συνέπειες

1.     Όταν έχω άγχος :
a.       νιώθω μοναξιά
b.      έχω διαταραχές στον ύπνο
c.       έχω ταχυκαρδία
d.      έχω πονοκέφαλο
e.       δυσκολεύομαι να συγκεντρωθώ
f.        έχω τάση φυγής
g.       έχω τάση για κλάματα
h.       νιώθω ανήσυχος/η
i.         εκνευρίζομαι συχνά
j.        αισθάνομαι ναυτία-ζαλάδα
k.      έχω τάση λιποθυμίας
l.         πόνο στο στήθος
m.     πόνο στο στομάχι
n.       αρρωσταίνω συχνά
o.      έχω ασταθές βάρος
p.      κάνω άστατη διατροφή
q.      έχω σύγχυση
r.        έχω αδικαιολόγητο φόβο


Δ. Πρόληψη-Αντιμετώπιση

1.      Έχεις σκεφτεί κάποιο τρόπο για να αντιμετωπίσεις το άγχος σου; Και αν ναι πως;
a.       διασκέδαση
b.      μονός/η στο σπίτι
c.       παρέα συζήτηση
d.      εθιστικές ουσίες-δραστηριότητες
e.       προσευχή-διαλογισμός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου