Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

Ερωτηματολόγιο: ΠΩΣ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Στο πλαίσιο της μελέτης που διεξάγουμε μας ενδιαφέρει να διερευνήσουμε τα οράματα των νέων στη σημερινή πραγματικότητα. 


Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας, η οποία είναι πολύτιμη για τη διεξαγωγή της έρευνάς μας.

Έναρξη δημοσκόπησης: 27 Φεβρουαρίου 2014
Λήξη δημοσκόπησης: 10 Μαρτίου 2014 

Ερωτηματολόγιο: ΝΕΑΝΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ

Στο πλαίσιο της μελέτης που διεξάγουμε μας ενδιαφέρει να διερευνήσουμε τις διατροφικές συνήθειες των νέων ηλικίας μέχρι 27 ετών και έχουμε στόχο να συγκεντρώσουμε πληροφορίες για τα αίτια της παχυσαρκίας.


Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας, η οποία είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη για τη διεξαγωγή της έρευνας.

Έναρξη δημοσκόπησης: 26 Φεβρουαρίου 2014
Λήξη δημοσκόπησης: 10 Μαρτίου 2014

Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2014

Ερωτηματολόγιο: Το σχολείο μου-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Στο πλαίσιο της μελέτης που διεξάγουμε μας ενδιαφέρει να διερευνήσουμε κατά πόσο ο χώρος του σχολείου μας είναι ευχάριστος για τους μαθητές που πέρασαν από εδώ.  Έτσι, σας απευθύνουμε μια σειρά ερωτήσεων σχετικά με το θέμα αυτό και ζητάμε τις απόψεις σας.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας, η οποία είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη για τη διεξαγωγή της έρευνας.

Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2014

Δημιουργία ερωτηματολογίου

Για να να δημιουργείστε ένα κοινόχρηστο ερωτηματολόγιο (Form):
  1. Χρησιμοποιήστε το DRIVE από τη πλατφόρμα Google docs
  2. CREATE Form
  3. Επιλέξτε ΤΙΤΛΟ και ΘΕΜΑ
  4. Γράψτε ένα εισαγωγικό σημείωμα προς τον χρήστη
  5. Προσθέστε ερωτήσεις με τις ενδεχόμενες απαντήσεις. Τσεκάρετε το Required και πατήστε DONE
  6. Στο Confirmation Page κάντε tick στις 2 πρώτες επιλογές
  7. Προσθέστε συνεργάτες (File-add collaborators) αλλάξτε τα Charing Settings:
    Visibility options --> Anyone with the link
    Invite people --> 4 συνεργάτες-μαθητές
  8. Ενσωμάτωση σε ιστολόγιο (δες παραδείγματα)
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

Για να να επεξεργαστείτε το ερωτηματολόγιο θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το Excel ή το Powerpoint.


Παρατήρηση
Χρησιμοποιώ κυκλικό διάγραμμα για να συγκρίνω το κάθε αποτέλεσμα προς το όλον (100%).
Αντίθετα επιλέγω ραβδόγραμμα για να συγκρίνω το κάθε αποτέλεσμα ως προς ένα άλλο στην ίδια ερώτηση!

Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2014

Νεανική Παχυσαρκία

Το σχολείο μου: αρχιτεκτονική αξιολόγηση

Μοιραζόμαστε τα οράματά μας

Περιγραφή: Συνήθειες εκκλησιασμού (νέες πτυχές της ερ.ερ. ΠΑΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;)

Πρώτες Βοήθειες

Εικόνα - σήμα

Μαθησιακές στρατηγικές που δουλεύουν

Β' τετράμηνο 2013-14 - Νέες Ερ.Ερ.

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2013-14 Α’ ΤΑΞΗ
ΤΜΗΜΑ ΕρΕρ (ΠΡΟΤΖΕΚΤ)
ΤΙΤΛΟΣ  ΘΕΜΑΤΟΣ / ΝΕΑ ΠΤΥΧΗ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΚΛΑΔΟΣ
ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Α_ΠΡ1
Μαθαίνω πώς να μαθαίνω
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΟΥ «ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ»
Σούμπαση Σταυρούλα
ΠΕ06
2
Α_ΠΡ2
Εικόνα – Μήνυμα
ΕΙΚΟΝΑ-ΣΗΜΑ
Λοντόρφος Ιωάννης
ΠΕ12
2
Α_ΠΡ3
Σώζω – Προσέχω – Ζω:
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Σαρίκος Μιχαήλ
ΠΕ11
2
Α_ΠΡ4
Πάμε εκκλησία;
ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΥ
Λέλη Αθηνά
ΠΕ01
2
      
Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2013-14 Β’ ΤΑΞΗ
ΤΜΗΜΑ ΕρΕρ (ΠΡΟΤΖΕΚΤ)
ΤΙΤΛΟΣ  ΘΕΜΑΤΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΚΛΑΔΟΣ
ΩΡΕΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Β_ΠΡ1
Πώς οραματιζόμαστε το μέλλον
ΑΣ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΜΑΣ
Σούμπαση Σταυρούλα
ΠΕ06
2
Β_ΠΡ2
Το σχολείο μου
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Λοντόρφος Ιωάννης
ΠΕ12
2
Β_ΠΡ3
Ο άνθρωπος είναι ό,τι τρώει
ΝΕΑΝΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ
Σαρίκος Μιχαήλ
ΠΕ11
2