Ετικέτες
- \Γενικά
- 1Δικαιώματα Παιδιού
- 1Πνευματισμός
- 1Ποδήλατο
- 1Χρώμα
- 2 Γάμος
- 2 Γειτονιά
- 2 Εφηβεία
- 2 Ψηφιακό Βίντεο
- 3 Αγχος
- 3 Αισθητική Διαμόρφωση ΔΕ
- 3 Πάμε μουσείο;
- 3 Πρόσφυγες
- 3 ΦΩΤΟ-ΣΧΕΔΙΟ
- 3 Ψηφιακός Εθισμός
- 3 Ψωμί...
- 4a-1-a Μεταγνώση
- 4a-1-b Μαθησιακές στρατηγικές
- 4a-2-a Εικόνα-μήνυμα
- 4a-2-b Εικόνα-σήμα
- 4a-3-a Σώζω-Προσέχω
- 4a-3-b Πρώτες Βοήθειες
- 4a-4-a Εκκλησία
- 4a-4-b Εκκλησιασμός
- 4b-1-a Μέλλον
- 4b-1-b Οράματα
- 4b-2-a Το σχολείο μου
- 4b-2-b Αρχ/κή Αξιολόγηση
- 4b-3-a Διατροφή
- 4b-3-b Παχυσαρκία
- Οδηγίες ΥΠΑΙΘ
- ΣΤΗΡΙΞΗ
Δευτέρα 26 Μαΐου 2014
Δευτέρα 19 Μαΐου 2014
Κυριακή 18 Μαΐου 2014
ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΕΡΕΥΝΑ
Αποτελέσματα ερωτηματολογίου |
- Σιωπηλοί Εξολοθρευτές του Μεταβολισμού μας -
Silent Killers of your Metabolism
Σάββατο 10 Μαΐου 2014
Οδηγίες συγγραφής ΕΚΘΕΣΗΣ ερευν. εργασίας
Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στους μαθητές μας την ανάγκη της συγγραφής ΕΚΘΕΣΗΣ/ΑΝΑΦΟΡΑΣ για την ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ τους με τη περαίωση της παράλληλα με τη ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ του όλου έργου τους.
Για τη διευκόλυνσή τους συνιστούμε να ξαναδιαβάσουν τις παρακάτω οδηγίες:
Για τη διευκόλυνσή τους συνιστούμε να ξαναδιαβάσουν τις παρακάτω οδηγίες:
- Πώς γράφεται η ΑΝΑΦΟΡΑ της Ερ.Ερ. (http://issuu.com/3lyknfil/docs/h
ow_do_we_write_a_report?e =4221758/3573985) - Δομή Αναφοράς (http://projects-in-school.blogspot.gr/2013/10/blog-post_3827.html)
- Οδηγός σύνταξης ΕΚΘΕΣΗΣ/ΑΝΑΦΟΡΑΣ (http://issuu.com/3lyknfil/docs/a.savvidaki_2012-2013ver2_how_i_wri)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)